technology hunters :) Wahh!! Dia nak buat wishlist lah HAHAHAH Sori, ada orang hidup pada zaman batu, baru sekarang nak buat wishlist :P #1 Lumix GF2 nak GF2 bukan GF3.. kenapa? sebab GF2 mahal sket HAHAHAH #2 Samsung Galaxy S2 iPhone boleh jalan wakaka #3 Lenovo IdeaPad U1 Hybrid kau ade? siang laptop, malam tablet hahahah HAHAHAHH. Jom berangan ;)
I forgot how to write. I always wrote as if someone is reading. Now I know no one is reading, let me just pour it all out. I am so unsure of someone now. Is this the right person or am I being delusional? My best friend keeps saying "Don't settle for less" but how do I know if it's less, enough or just what I needed? I pray hard so that if this is right, be close and if it isn't, stay far. P/s: So casually cruel in the name of being honest.
techno world :) bila aku pikir-pikir balik, ni baru kali pertama aku buat wishlist :D aku banyak kali cakap aku nak ni lah, aku nak tu lah. tapi sejujurnya, aku tak beli walaupun ada duit. aku ni boleh dikategorikan sebagai 'berjimat' (kata lain untuk kedekut). sebenarnya aku bukannya harap ada insan pemurah dalam dunia ni nak sedekahkan aku sebijik dua itu ini, aku cuma harap apa yang aku nak tu dah tersedia ada. jatuh dari langit ke. wah, senangnya hidup. ting! nasi semangkuk. ting! ipad sebijik. nombor 1 > aku nak hidup yang aman, tenteram dan jiwa yang tenang. ni siapa lah nak bagi kalau bukan Dia, kan? nombor 2 > aku terlampau-lampau lah nakkan yang ini; 9A dalam spm. ye, rakan-rakan pun nak kan? nombor 3 > masa aku mula2 dengar lagu Pelita - A.P.I tu, aku nak sangat jumpa vokalis dia sebab suara dia macam suara Noh; hahahahh. lepas aku keluar dari bawah tempurung tu, aku baru tau yang Noh la blablabla. rasa nak tergelak je bila pikir balik. jadi, nak pendekkan ce...
Comments
Post a Comment