techno world :) bila aku pikir-pikir balik, ni baru kali pertama aku buat wishlist :D aku banyak kali cakap aku nak ni lah, aku nak tu lah. tapi sejujurnya, aku tak beli walaupun ada duit. aku ni boleh dikategorikan sebagai 'berjimat' (kata lain untuk kedekut). sebenarnya aku bukannya harap ada insan pemurah dalam dunia ni nak sedekahkan aku sebijik dua itu ini, aku cuma harap apa yang aku nak tu dah tersedia ada. jatuh dari langit ke. wah, senangnya hidup. ting! nasi semangkuk. ting! ipad sebijik. nombor 1 > aku nak hidup yang aman, tenteram dan jiwa yang tenang. ni siapa lah nak bagi kalau bukan Dia, kan? nombor 2 > aku terlampau-lampau lah nakkan yang ini; 9A dalam spm. ye, rakan-rakan pun nak kan? nombor 3 > masa aku mula2 dengar lagu Pelita - A.P.I tu, aku nak sangat jumpa vokalis dia sebab suara dia macam suara Noh; hahahahh. lepas aku keluar dari bawah tempurung tu, aku baru tau yang Noh la blablabla. rasa nak tergelak je bila pikir balik. jadi, nak pendekkan ce...
Comments
Post a Comment