find your true self

technology hunters :]


first of all, aku nk bgtau yg aku kenal EXACTLY diri aku camne. aku tau EXACTLY perangai aku camne. aku faham EXACTLY sikap dan cara aku camne. EXACTLY.

jadi, aku berani la nk ckp bende ni. aku xsuka org yg ckp besar. kalau nk buat, buat je la. tunjuk berani sket. kalo x nk buat, xpayah la buat. xperlu nk ckp2, heboh2, kepoh2 kat org lain yg dia nk xsuka org ni la, benci org tu la.

kalau ikutkan aku, ape2 bende yg aku ckp dlm keadaan serius, yg aku maksudkan, aku mesti buat. macam haritu, aku ckp nk quit dlm nada yg serius kan. aku tgh marah kan masa tu. lepas tu aku terus bgtau org tu aku nk quit. hal lepas tu lain cite la. kalau ckp tu boleh x buat je. errghhh pfft

pastu, kalo aku tgh marah tapi dalam keadaan atas sedar, aku memang maksudkan bende tu. kalo aku ckp aku nk marah org ni, aku marah gak kan. kalau aku ckp aku xnk pedulikan org tu, ade ke aku sibuk pegi borak2 ngan die? logik la sket weh.

aku bukannye angkat bakul ke ape. ape2 bende yg aku maksudkan, aku mesti buat (ni bukan ke kali kedua aku ckp; hahah). cuma, boleh x tegas sket? teguh pendirian sket? boleh x cari matlamat ko? senang kata la, kalau xberani, jgn buat.

ade masalah, cari la penyelesaian ke ape. buat la ape2 asalkan masalah ko selesai, hati ko senang. kawan kan ade, macam xreti je nk mintak tolong. tapi jgn kabut boleh x?

hahahahh :DD; aku tgh serius ni

p/s : berani buat, berani tanggung.

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

Back in Klang