Sunday, September 5, 2010

patriotik ke realistik

hai :)

sebenarnye hati aku dah gian nk tulis dlm belog ni. berlambak2 idea tersimpan dlm kepala otak aku. tp bile dah ade dpn ni lenyap terus semua bende tu. hadoii.

xpelah jom borak pasal ape2 je la.

raya. ckp pasal raya, aku xberapa suka raya tahun ni. plan dia cmni, raya pertama kat sini baru blk kampung. xbiasa la. mmg la kampung tu xde org, tp dah biasa blk kampung kan. raya je la kat kampung. ergghh boring la kat sini.

dah la nk beli mercun carik supplier yg lama tu xde plak kat umah dia. ape namanye raya tanpa mercun? hahahahh xkan nk main pop pop je. skema plak.

walau bagaimanapun, raya tetap raya kan. hidup mesti diteruskan. jgn mengalah.
pahal lak skema tetibe; hahahh ape2 je lah

enjoy :)

No comments:

Post a Comment