Friday, October 1, 2010

bila keadaan semakin menekan

techno world :0, :)

hahah terasa nk tulis dlm bm plak eh. sila benarkan huhu :)

hari ini terasa sgt tensed. pertamanya sebab hal-hal prs, entah macam mana la aku nak handle benda-benda yang macam ni. aku kira dah di luar keupayaan aku. sabar je la. keduanya sebab dah berapa hari entah name tag aku hilang. hantu jin pontianak mana entah ambik benda tu. pesanan aku, kalau korg jumpa tercicir kat mana2, terselit, tercampak, terbuang, terambik, tersimpan, terpakai ke (yg ni payah sikit la; hahahh) tolong la pulangkan dekat aku balik. melilau aku mencarinya. nak buat baru org kedai tu ckp xdpt nk buat satu2, kena tempah byk2 plak. xkan la aku nk kena tempah 30 name tag atas nama aku je? pastu setiap hari pakai sebijik hahah lawak2. haiih

ketiganya kadang2 aku terasa semua beban yang aku xperlukan dah digalas dek bahu aku. dah, cukup la, korg dah matured kan, pandai la urus benda remeh-temeh yg xperlu nk diperjelas setiap langkah, setiap prosedurnya. sehinggakan cara nk mengiranya pun kena jugak aku buat, xlarat la kepala otak aku nk fikir.

walau apa pun, hidup mesti diteruskan, kan?

p/s : katanya, hidup xtentu, mati dah pasti.

No comments:

Post a Comment