aku tak gile, Aqua

technology hunters :)

Perkara pertama terlintas dekat kepala otak aku bila tengok blog kau ialah "aku salah orang ke ape ni?'" Sebabnya dengan internet yang 'superb' ni, macam2 binatang yang keluar. Aku tekan link kau sekali, dia cakap 'Server not found'. Kali kedua aku tekan, baru keluar blog kau. Dan aku akui, aku agak 'terpana' tengok blog kau. Balas dendam ape minah ni? :DD

Ya. Diktator Aqua dan Diktator Panic bakal menjamah waktu2 lapang anda.

Kalau graduation night, panggil Hujan je cukup :p



Weh, kau tau tak? Dua tiga hari ni aku rasa sunyi je. Tak ada orang nak memekak-mekak kat telinga aku lagi, tak ada orang nak sergah aku dari belakang lagi dan tak ada orang nak dibawa berbual kosong. Memang dulu aku benci dan marah kalau ada orang menjerit dekat telinga aku, tapi sekarang aku dah tak kisah. Sedih. Aku rasa macam aku tak sempat je nak berbual dengan geng kita dekat sekolah. Aku tak menyesal. Tak ada rezeki kita kot. Yang aku rasa cuma kesepian dalam kebingitan. InsyaAllah ada rezeki, aku harap segalanya dapat kembali seperti dulu.

p/s : Rasa terpinggir bukan dipinggirkan.

Comments

  1. =')

    aku dah lama baca post ni sebenarnya, tapi tak berkesempatn nak comment pulak
    =')

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

Back in Klang