Sunday, January 30, 2011

amik SPaM x?

technology hunters :)

haihh. tak sangka aku hidup form 5 ni macam sakai kabut gila. cikgu bagi homework; "hantar esok". sampai rumah pukul tiga, pukul empat. malam tuisyen. tidur pukul 2 tu bende biasa la kan.

ye lah, masa form 4 dulu tak sedar diri. kelas pun masuk tak masuk je. homework hantar ikut suka. tapi sekarang, Alhamdulillah. aku rasa lain. aku rasa yang aku kena strive untuk diri sendiri.

tak ada lagi amirah yang nak tolong amikkan kertas kalau aku tak ada dalam kelas. tak ada lagi hana yang tolong salinkan nota. dan tak ada lagi geng yang nak tolong cover kalau cikgu tanye pegi mane, apsal lambat. hakikatnya aku tau, aku bersyukur kalau aku tak ada dekat sini sekarang, aku takkan sedar. terima kasih korang.

p/s : i will and i must.

No comments:

Post a Comment