Saturday, January 1, 2011

selamat datang 2011! :)

technology hunters :)

selamat datang 2011!

tentang post sebelum ni, ya, aku memang maksudkan aku akan mula menulis dalam bm. sebabnya?

nombor 1 >

tahun baru; aku berazam nak berubah. elok lah sikit drpd dulu :P

nombor 2 >

kadang-kadang aku terpikir jugak kalau aku suruh orang lain jadi patriotik, aku sendiri tak patriotik. hipokrit je. jadi, mari kita campak 'hipokrit' tu jauh2.

nombor 3 >

sebab mamat ni jugak lah aku terpikir nak tulis dalam bm. mungkin lepas ni aku cara aku lebih kurang macam dia, niat sebenar aku bukan nak meniru dia. 'terinspirasi' katanya :P nah > Zahiril Adzim

cukuplah 3 sebab kan? buat ape nak banyak2 ;p

No comments:

Post a Comment