Saturday, February 19, 2011

manusia

technology hunters :)

aku ada satu soalan. tak lah se-complicated mana (kot).

kalau ada sorang manusia ni, dia marah dekat sekor ayam dengan alasan ayam tu membuang merata2, punya lah dia maki hamun ayam tu, tapi ayam yang tak berakal tu sampai bila2 pun takkan paham apa yang dia marahkan, kan?

jadi, siapa yang tak berakal sebenarnya?
ayam yang dari azali tu lagi ditetapkan tiada akal atau manusia tu yang sudah tiada akalnya disebabkan perlakuannya?

2 comments:

  1. la.. ni ke yang ko nak cakap dengan aku hari tu? cerita tak habis plak tu.. Hahahaha, kalau aku, aku akan jawab MANUSIA tu! Dah tau ayam tu takdak akal, buat apa nak cakap dengan dia...

    ReplyDelete
  2. aah.. pjg sgt tambah lg berbelit2.. kan senang aku tulih je kat sini kehkeh

    ReplyDelete