jalan dan merangkak

technology hunters :0

(penat)(huih mengeluh)
penat ni. aku baru je lepas blogwalking 3 kilometer setengah. hahahh budus.

disebabkan internet ni terlampau luas penggunaanya, sampai orang yang kau tak sangka2 pun dah ada blog. aku bukak je page orang ni, "bapak ah blog dia". lepas tu, orang lain pulak "akalah tak bleh blah, followers berduyun-duyun".

kalau dah bukak berpuluh-puluh tab tu, banyaklah ragamnya ye tak. dah lepas aku "open link in new tab" kuasa 10 tu, macam2 lah bunyi keluar. kalau lagu sedap ke aka hujan, aku tak kisah. yang tak sedap aka (identiti dirahsiakan; hahah) lagilah aku tak kisah. lantak tuan punya blog tu lah nak sumbat lagu apa pun kan. bila aku bukak pulak page orang tu, mulalah keluar muzik melalak-lalak. aku dengan giannya, eh silap dengan bersungguh-sungguhnya berkelintau menyekrol (ape lah, scroll) ke bawah dan hampir2 meninggalkan impak yang maksima dan serta-merta, ultimately menekan butang 'pause' kat music player dia. "ohh, ko lah yg memekak tadi ye".


p/s : hahhahahh lawak gile tajuk cerita > "sini ada hantu", "here got ghosts" hahahhahhh kita layan manglish eh hahahahh

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster