Kem PRS 2011 (12-14 Mac 2011)

technology hunters :)


(ni post sebelum kem; aku dah save tapi tak sempat nk publish je :P)

kepala otak aku macam nak pecah dah fikir pasal kem sabtu ni. bila tengah menulis benda ni, teringat bende tu belum buat lagi pulak. satu benda je aku takut; kalau2 masa kem nanti tetiba aku baru teringat "alamak, benda ni tak buat lagi lah!". tapi, wa cakap sama lu ah nasib baik tahun ni fesi bapak bagus.


(ni plak post selepas kem; skang aku taip)

huihhh. lepas semue. bapak lega. lepas satu tanggungjawab. huihhhh. alhamdulillah. byk feedback yg aku ngan fesi2 dpt mengatakan bahawa "kem terbaik", "sgt enjoy" dan byk lg yg positif. yg negatif tu alhamdulillah setakat ni xde plak aku dgr. "ahh, pedulikan suara-suara sumbang pasca program" kata ZA. hahahahh ape2 pun, aku sgt2 bersyukur sebab kem ni bukan usaha keras aku sorg je, tapi kesemua 3 org kaunselor, 11 org fesi, dan 53 budak lain. tapi yg dtg kem 55 org je. tolak fesi 44 org je. xpe ,lg senang nk control sbb sikit, kan.


anyway, yg aku sedihkan gile2 tu sbb thn ni last. aku dah empat thn pegi kem. skali pun xpernah miss. susah senang gelak nangis pun same2. no doubt la aku akan rindukan prs ni tahap gaban. menangis pun sebab 2 perkara. satu sedih satu gembira. aku xpernah expect ape2 yg menggunung dlm prs ni sebab aku tau, aku sedar dalam hal kite ni, everything is based on teamwork. sorg screw up, yg lain pun tersungkur same. jadi, aku plan dari bawah. kite buat slow2. xpayah nk rush. nk kejar ape. xkan lari gunung dikejar punye. kalo kejar train die lari lah. hahhahh buduss.

ape2 pun, form 5 ade dlm 4 bulan lg nk enjoy. kite buat la sebaik-baiknye dan dalam 4 bulan ni, aku akan kumpul sebyk mungkin memori xkirelah pahit atau manis. semuenye aku lock dlm ram dlm kepala otak aku. "jgn ko igt nk keluar2 lg", pekik aku terhadap memori tersebut. kahkah

4 bulan bukan pendek, bukan pjg mane pun.
tapi insyaallah, ni akan jadi antara 4 bulan paling bermakna dlm hidup aku.
doakan aku buat yg terbaik.




ni lah lagu yg kitorg nyanyi waktu mlm persembahan tu

:)

Comments

Popular posts from this blog

2 years later

How shallow can I be? Very.

May was a total disaster