sudah lah

techno world :)

tak pernah aku rasa macam ni. selama ni tak pernah langsung.
penat yg amat. astaghfirullahalazim.
aku tak salahkan keadaan. aku tak kesalkan perasaan.

cuma, aku penat, terlalu penat melayan jiwa-jiwa yang minta dipuaskan ikut kehendaknya kerana tidak pernah terbit rasa perlu untuk memahami orang lain.

sekarang baru aku rasa penat. kenapa tah.

penat, juga sebab ada jiwa yang menuduh menyerang ikut suka, alasannya diri terseksa, tapi riak wajah ceria saja.

haihh..

tapi, terima kasih buat jiwa-jiwa yg sentiasa ada, menyokong aku selama ni. macam mana la aku nak balas korang.

p/s : just let me be me. bear in mind, even though you asked for it, you won't get it.

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster