aku tak percaya

technology hunters :)


Facebook. Kalau cakap pasal facebook, aku tak percaya. Memang tak percaya.

Meh aku cite. Aku mula ada email masa Darjah 6. Entah2 tu lah sebab orang panggil dah jahanam hahahh. My Space dengan Friendster (time tu Friendster top hahahh) masa Form 1, Facebook masa Form 3 ke Form 4. Blog masa Form 4. Aku dapat phone pun lepas pmr ko tau tak?! Ceh innocent lagi time tu hahahahh



Yang aku tak paham dan tak percaya, kenapa budak2 sekarang baru Darjah 2, Darjah 3 dah ada Facebook? Korang buat ape Facebook2. Pastu mak ai, Darjah 4 dah pakai Blackberry. Tak percaya, tak percaya.

(Ibu bapa perlu mengambil langkah yang defensif dan agresif bagi mengawal anak2. Mereka tidak boleh dibiarkan begitu sahaja.) *ikut gaya ahli falsafah hahahahh bunguks saja.

Sekarang, berbalik kepada Facebook. Topik utama, isu hangat hahah. Anak2 sedara aku, 5 beradik, yang paling tua Form 2. Nombor dua Form 1, nombor tiga Darjah 6, yang lain belum matured lagi hahahh. Nombor 1 sampai nombor 3 dah ada Facebook. Siap letak aku dalam family lagi. Terkezut aku.

Bila aku pikir balik, aku ni kuno ke? Ke budak2 ni yang advanced sangat? hahahahh :D


p/s : Senang kata, zaman dah berubah, dunia dah maju, kan? :D

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster