bila aku,

technology hunters :)

hihihi :D

besok ada hari koperasi @ hari kantin. rasa pelik kalau sebut hari koperasi. xsyok hahah. ni hari kantin last kitorg :} dan besok last bertugas untuk program rasmi hahah. lepas ni xde dah. mak ai. camne lah hidup nnti hahah

-----------------------------------------------

aku cuma nak list-kan some situations yang memorable untuk aku :)

bila aku :

balik tusyen malam, dan bapak aku jemput, dia mesti bukak tingkap. aku dapat rasa angin malam mengusap2 mukaku kahkah. bila dah dekat nak sampai rumah aku tu, lagipun dah malam kan, x aku mengantuk, bapak aku lah. waktu tu kete cam dah slow dan mula memasuki lane kanan hahah. aku pun terpikir "abah, kite bukan kat amerika :O". nasib baik belakang xde kete hahah. tapi syok~

bila aku :

terpaksa tunggu orang lama, lagi2 kat mall, aku akan menghabiskan duit. sincerely, aku ni jenis yang xreti nk shopping2 bagai. aku mane reti nak beli2, borak2 ngan org tu, tanye bape hengget semua. hish malas aku. baik aku borak ngan kengkawan aku hahah. lepas tu, kalau aku bawak duit lebih sikit, balik tu mesti tinggal singgit dua je. bila kira2 balik duit dekat rumah mesti menyesal ~huuuu. tu sebabnya dalam purse aku korang godek lah macam mana pun, xkan jumpa walau singgit yang berlipat2. aku simpan kat rumah sebab aku tau aku akan guna jugak nanti hihi.

haritu aku beli binatang ni.. tapi aku punya lagi comel :p

bila aku :

lepak dengan percikan hahah splashers, aku suka enjoy tahap kebisingan tu. xtau nak cakap apa, aku cuma, enjoy. bukannya enjoy disko ke apa eh hahah.

bila aku :

punya birthday, aku suka dengar orang wish aku "happy birthday zue". aku pun akan tersenyum tersipu2 dan menjawab "trimas2 weh. sayang ko" kahkah. aku xde lah mintak hadiah, aku cuma nak tau orang tu ingat aku ke x hahahah. birthday aku nanti ada surprise untuk percikan heheheh.


sekarang, aku nak tag manusia2 ni heheheh. first time tag ni hihihi

irina
nina
farah
anis
shy

:D

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster