Julai datang lagi!

yeh techno-techno :)


yes, Julai nak datang lagi! aku tak terkata2. hahahah xde lah terlampau banyak nak diperkatakan.

my favorite, most awaited time of the year.

tapi malang tidak berbau (xde kena-mengena), bulan depan banyak pulak event. first sekali, hari aku hihihi. pastu bersara. kahkah macam dah lama keje pulak hahah. lagi ade repot kad. mak oi yang dahsyat sekali bulan ni sampai bulan depan cikgu2 semua bagai nak rak berpusu2 nak habihkan silibus hahah. siap dah book lepas sekolah nk buat kelas. bertindih2 lah lepas chemist, fizik. lepas fizik ape lah bagai.

tapi, tu semua x penting (ye ke? tipu je) terlebih penting sebenarnya. dan aku rasa aku akan mula menjauhkan diri drpd setan internet ni. lepas SPaM, aku sambunglah balik hahah.


aim aku sekarang ni trial. yang aku tau, by any means, trial aku kene at least 7, 8 A. SPaM xyah ckp lah. bende yg memfrustkan aku dari dulu sampai sekarang add maths. aku ingat aku kene carik taiko add maths kat sekolah pastu nak mintak die tolong. aku dah xtau nak buat ape dah add maths ni. paham xpaham je lah.

hahahah :D

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster