Thursday, June 2, 2011

tipikal

techno world :)

jap, aku nak jadi blogger yg tipikal jap. hahah meh aku cite ni

kau tau x dapur umah yg stail lama tu? yg kotak besar gedabak tu. umah aku pakai yg tu. dah dekat 30 tahun dah. time mak bapak aku kawin dulu. dah bende tu kan lame, selalu lah tersumbat. jadi, ade skali tu mak aku pegi lah talipon org yg servis dapur tu. cina, dah tua lah. sape tah name die.
andaikan je lah Ah Kau sebab tu yg mak aku ckp.

mak aku talipon lah.
"hello, ni Ah Kau yg servis dapur tu ke?"
pastu bini die angkat, bunyi sedih lah kot
"aiyaa, Ah Kau dah mati empat tahun dah!".

dah kau, habih cite hahahahh

No comments:

Post a Comment