kyopropaganda

techno world :)

Baiklah (tetibe; hahah). Aku seorang insan yang mempunyai minat dlm perkara2 yg berbeza; ceh insan hahahah. Berbeza? Camne tu? Aku suka benda2 artistik yg kau buat pakai teknologi macam

ataupun


Okeh. Aku bernasib baik sebab ada member2 yg layan gak benda2 ni macam Irina dengan Ain Z. Boleh kata yang diorang dua ni sekepala ngan aku kalo bab2 video. Kalau bab music tu aku layan Hujan ngan Farah heheh.

Dua tiga hari ni sejak rancak bukak port depan skrin putih melepak ni, aku kerap tengok video kat youtube. Aku gile minat matluthfi90. Syok gile video2 dia. Gelak je memanjang.

Okeh, sejak semalam aku ada jumpa satu channel ni dia satu geng budak2 u buat video2 macam yg aku cakap tadi. Yg tak bleh blah nye diorg ni melawak muka control je hahahah. Nah >

kyopropaganda

Nak tengok? Hihi



Enjoy :)

Comments

Popular posts from this blog

2 years later

How shallow can I be? Very.

May was a total disaster