kepimpinan melalui teladan hekhek

techno world :)


Kejadian ini berlaku sewaktu senja mula berlabuh tidak lama tadi. Beberapa minit lagi azan akan berkumandang memecah hening senja yang kian sepi daripada hilai dan tawa serta kicauan burung. Walau apa yang kau fikirkan, lenyapkan segala itu. Aku mahu bercerita. Tidak, ini bukan cerita hantu. Ini cerita wa kasi lu gelak punyeee HAHAHA

*starting poyo semacam kak :P

Okeh. Tadi anak buah aku aka Haris berak ~uhh sangat straight to the point -_- . Jadi pelbagai helah telah aku gunakan untuk mengalihkan fokusnya terhadap kartun tv tu supaya aku dapat menjalankan tugas untuk membasuh tutt itu. Aku pun rembat dia dan terus bukak baju dia. Dia meronta-ronta minta dilepaskan. Aku pun cakaplah "eeii, berak dah terkeluar dah tu" sebagai alasan. Dia pun buat suspense dan jerit "apa tu, apa tu?!" sambil memandang ke arah lantai. Aku pun lepaskanlah dia. Sebaik sahaja dia terlepas dari rembatan aku, dia pun melencong pergi ke depan tv. Ohh aku tertipu =_=

Kakak aku kata "kepimpinan melalui teladan, tu lah, jgn tipu dia".

Aku kata kanak-kanak sekarang semakin cunning dan pandai memanipulasi.

~ughh

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster