Melaka Gateaway, 14-15 Dis 11

technology hunters :)


14 - 15 Dis haritu, aku dan Wakaka Crew (?) hahah tak, tak, aku dan rakan-rakan Splats (-_-) serta insan2 lain telah menjelajah sebahagian negeri Melaka dalam trip kami yang dinamakan "Melaka Gateaway" oleh kapten Faris hahahah. Oh kitorang sebenarnya sangat excited untuk pergi swimming tapi tengok2 swimming pool dia under construction pulak. Haih.


Lepas kitorang dah jalan2 siang tu dan sampai ke malam, maka malam tulah masa untuk berehat, kan? Tapi, tidak, tidak. Malam itulah first time aku makan maggi setelah dalam 10 bulan restricting myself. Dah makan maggi cup beramai-ramai (Irina punya maggi sangat cool dan membuatkan insan2 lain jeles), maka kitorang pun tengok lah movie. Movienya aku dah tengok berkali-kali sehinggakan aku tak sanggup nak bagitau tajuknya. Okeh gak, ada lah gelak2 kan. Habis je movie dalam pukul 2 ke tak silap aku, akibat masing2 dah reserved tempat atas katil, semua orang jadi malas dan tidur sekatil walaupun bilik sebelah je. Cuba teka 'semua orang' tu berapa? Semua orang = 6 orang, jadi 6 orang satu katil.
Oh, adakah ini yang dimaksudkan dengan "I slept with him last night" ? *buduss wakaka

Ohohoh aku sangat suka traveling dan backpacking sampaikan aku rasa tak nak balik je haritu.

Malangnya, aku tak banyak gambar. Amik gambar pun pakai phone =_=. Ni sahajalah yang kutermampu hihihi


motif sebenar hihi *ini bukan middle finger

adakah rama-rama dalam kategori haiwan jinak? -_-

kat farah pun ada :D

yay!

pemandangan semasa mula2 sampai kat sungai waktu siang :)


nina melayan coolness~


the girls and I :)

we were here :)

becanya sangat meriah *amik gambar curi2

ni masa dekat muzium seni ape tah

yang ni tajuk dia 'Serabut' hahahah

kedai2 tepi sungai sangat AWESOME!

kedai2 tepi sungai sangat AWESOME! II

semasa jalan2, nampak clan melukis mural *amik gambar curi2 II

AWESOME-NESS!

kalau dapat baca, dia tulis situ Konspirasi hihi

hana punya Hana-Mori :)

SAYANG 1? :P


I LOVE MELAKA!

Aku sangat suka backpacking. No words could explain that. Lagi2 kalau pergi dengan kawan2 yang disayangi. Hahahah PD jom!


p/s : Irina, I demand for more photos :D Don't be angry at me :P

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster