selamat segala-galanya

technology hunters :)


So, how are you doing all these days? Aku dah mati kutu walaupun baru empat hari selepas kertas terakhir yang juga kertas feveret aku. Let me make up my promise. Inilah lagi 5 perkara aku akan / sedang lakukan selepas SPM.

6. Makan maggi
Memakan, mengunyah dan menghadam maggi merupakan satu nikmat, tahukah anda? Aku berhenti makan maggi dalam bulan dua ke bulan tiga haritu. Orang rumah ni masak maggi sedap2, ada telur dan siap masak atas dapur lagi. Haritu aku terfikir, "Botak-botaklah asal dapat makan". Hahah. Tapi sekarang bila tengok maggi dah tak berminat pulaks. Haih -_-

7. Craft
Bende ni sekadar nak isi masa lapang lah. Aku tak tahu lah apa nak buat tiga bulan lagi ni. Jadi haritu aku ada buat bende ni

letak kat phone

extreme close-up hahah

8. Pergi buat sukan ekstrem
Sukan ekstrem ni seperti bungee jumping, sky diving, daki bukit ke. Tapi nak kena jadi kaya dulu lah hahah.

9. Pergi joging
Ha, joging bukan sukan ekstrem. Tahun ini aku makan banyak. Belajar makan, rehat makan, nak tidur pun makan. Jadi carbohydrates yang dah converted to starch dan in excess dia dah stored dekat bawah adipose layer of skin. So in the end you know how it turned out to be :[

10. Nak buat perkara yang aku tak pernah buat
... seperti menjerit di tempat yang tak ada orang atau di atas bukit, bukan di kaki bukit (bukan seperti anjing menyalak bukit okeh), pergi jungle trekking ke. Ohh sangat lame.

I've just fulfilled my promise. So this is how life after spm is. Very much not as what I've expected at all.


p/s : how i wish seconds are hours.

Comments

Popular posts from this blog

2 years later

How shallow can I be? Very.

May was a total disaster