3 Januari 2012, hari terbaik kau

technology hunters :)


Cis. 3 Januari 2012. Hari paling teruk untuk mulakan tahun baru. Aku tak tahu apa dah jadi dekat aku, mungkin aku terlalu excited atau aku cuma dah tak ambil peduli. Harini ada dua perkara jadi dekat aku yang membuatkan aku rasa sangat bodoh.

Yes, memang aku mengaku itu salah aku. Tapi, aku tak pernah terfikir yang aku sedang buat silap semasa aku buat silap tu. Dan aku memang tak sengaja buat salah. Tak terniat dalam otak aku nak buat salah, common sense lah. Siapa nak buat salah dengan sengaja kan. *mungkin ada

Hahah how pathetic. I always had "Who actually cares" in my mind but, there really are people that cared. Shit mann, I just hope no one cares.

we'll die too, though.

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster