budak hingusan

technology hunters :)


Aku nak tanya lah. Info kau yang part 'about me' dekat facebook tu real x? Aku admit yang info aku tu semuanya real dan bukannya prank, scam atau @#$%&.

Aku pikir, daripada aku bubuh benda entah pape, nama macam Zooereeyanie Zackarya ke, baik aku tulis simple je. Kan payah nak mencari kreativiti sampai terpaksa memerah otak sebab nak menambah-nambah huruf dalam nama sendiri tu HAHAH.

Alkisahnya, tadi tanpa semena-mena (ayat, hakhak) ada lah sorang insan ni IM aku. Dia tulis "ai..". Serta-merta aku search profile dia. "Sapa pulak mamat ni," aku pikir. Aku tengok2 page dia lepas tu aku pi la bukak gambar dia pulak. Aku pikir lagi, "Bila pulak aku add orang ni? Kenal pun tak". 'Uih' hati kecilku berkata HAKHAK. Budak lagi, sekarang form 4. Tapi serius wa cakap sama lu muka macam budak darjah 5. Aku rasa form 1 kot budak ni.

Aku pun reply lah "hai". Tidak kuduga taktik basi zaman tok kaduk digunakan untuk mengayat. Apada. Dia A aku B eh. Kau C hihi.


Sori lah i tak minat cinta muka buku HAHAHAHH.


p/s : eagerly waiting for you and me :)

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster