#4

Assalamualaikum.

It has been a long week. I barely had time to relax. Kadang2 sakit hati jugak orang lain boleh pegi jalan, tengok wayang bagai."Takpelah, ko buat benda2 ni inshaa Allah ko dapat kebaikan masa lain nanti", kata room mate aku. Belajar pun meraban, carry marks aku dropped, presentation bersepah-sepah, barang2 berterabur. Tapi aku still nak buat jugak benda ni.
Let me finish what I first started.

So here goes the fourth one.


Nur Nazirah Jainuri

I feel insecure somehow
Am I afraid
Why do I feel such way?
Will you do me a favour?
Will you  help me?
Are you feeling what I feel?
I have billions of questions.
I am never sad nor sensing despair
This is just a cute curiousity.

p/s : Somehow, I feel you are cute.

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

May was a total disaster