Satu minggu lagi

Assalamualaikum.

Hmmm bau Ahad. Hari ni 28 April. Aku habis final 3 Mei. Tinggal 4 papers lagi. Hari ni aku rasa sedih sangat.

Maknanya minggu ni minggu terakhir Asasi Sains Pertanian (ASPer 8). Minggu terakhir bersama Kuliah 10.

Bagi aku, satu tahun asasi ni beri banyak makna yang susah untuk aku tafsirkan satu-persatu.
Satu tahun yang ajar aku berbagai-bagai perkara. Satu tahun yang temukan aku dengan bermacam-macam orang. Satu tahun yang akan aku abadikan selama-lamanya. Eceh.

Tapi sekarang aku kena fokus pada final exam ni. Doakan aku berjaya kawan-kawan. Habis asasi aku ngan Farah nanti tariklah kitorg gi mana2 pun. Aku free 4 bulan.

:)


p/s: don't bid me farewell.

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

Back in Klang