5 hari lagi (5 Jun 2013)

Assalamualaikum.

Hari ni 5 Jun 2013. Hmmm, replay jap.

2 minggu lepas adalah minggu-minggu paling sibuk pernah aku alami selepas tamat asasi. 23 Mei kitorang ada buka gerai di himpunan belia Putrajaya.25, 26, 27 Mei lepas adalah orientasi ASPer 9 dan aku merupakan salah seorang daripada hampir 30 orang fasilitator yang bertugas. Cis, formal habis. Target students hampir 900 orang TETAPI bilangan yang mendaftar tak sampai 600 orang. Lagi sikit daripada batch aku. Kitorang 640 orang. Budak2 macam biasa masing2 muka innocent. Aku ingat lagi waktu aku dan najwa pegang mikrofon tanya2 soalan, dinding yang bergegar. Aduh, last2 aku fed up dan pass mic pada orang lain. Nasib baik berjaya control. Aku jaga Kuliah 6 dan jujur aku cakap, diorang memang baik2.

28 Mei aku balik Seremban. Rehat seminggu, 5 Jun aku gerak balik UPM untuk persiapan ke Kemboja. 10 Jun, 6.40 am, aku berlepas ke Kemboja. Hal Kemboja aku cite post lain, banyak kenangan indah. 17 Jun, 4.50 pm, aku berlepas pulang ke Malaysia. Dari LCCT, aku gerak balik UPM dan pukul 11++ pm, aku sampai ke rumah. Home sweet home.

Sekarang 2 hari selepas program aku mula mencari kerja kosong. Aku kena siapkan dokumentasi dulu. Barang2 masih belum habis kemas. Semangat kurang. Takde natural energy booster ke? A simple smile from someone pun cukup rasanya haha. Melawak.



p/s : i miss you. so much.

Comments

Popular posts from this blog

How shallow can I be? Very.

2 years later

Back in Klang