Thursday, May 14, 2015

Current

Assalamualaikum. 

Sejak kebelakangan ni rasa banyak pula menulis. There's a lot of things to say when no one is reading attentively, actually. 

Thanks to this hectic part of the semester, I won't be home for the few coming weeks. Not a big deal, really but I just miss my boys. What a coziness a family brings.

Sejak kebelakangan ni juga banyak perkara berlaku. Tanpa sedar, masa berlalu amat pantas dan banyak perkara yang terlepas pandang. Aku tak mahu terlepas perkara-perkara yang dianggap remeh sehinggakan tak diambil kisah langsung. Kita hidup bukan berseorangan. Boleh jadi gila kalau tiada orang sekeliling. Life doesn't evolve around only you, tahu?

Bila kita berkawan ni, macam-macamlah ragam kan. Aku pun harap orang lain dapat bersabar dengan aku. I am just a mortal like you pun. Tak sabar sebenarnya nak tukar angin (pindah) ni. At this stage of life, I just feel the need to start living differently. Why don't I give it a try. What bad could it bring kan. So, yeah.

Kalau nak dihitung satu-persatu memanglah tidak terkira silap kita. Cuma, hidup ni ke hadapan bukan ke belakang, kan. "Hidup ni tak mudah tapi kita jangan cari jalan susah," kata seorang insan. Mara ke hadapan, kawan.

Tapi satu je lah, hati kena keras dan aku tahu yang kau pun tahu, hati aku memang keras pun.


P/s : Badly shattered and now roughly plastered.


No comments:

Post a Comment