Thursday, August 25, 2011

kegembiraan berganda-ganda

ye technology hunters :)


Aku rasa mahu melompat-lompat, terkinja-kinja dan menjerit-jerit, terlolong-lolong saja lepas habis paper tadi. Huih lepas satu tan beban atas bahu ni. Tetapi malangnya, ade lagi empat lima tan sebelum boleh ganti tidur tiga empat hari. Lepas ni lagi seksa.
~wuuu spm ~wuu result ~wuuuu


Sekarang adalah waktu terbaik untuk budak-budak form 5 nak buat port melabuhkan punggung masing-masing depan skrin putih. Fortunately, aku pun tak terkecuali :P


Tapi, kesian ada orang tu lepas raya pekse lagi kan??
Hahahah sepak sket! Kehkeh :P


aku tengok cite ni kalo aku sedih.

p/s : aku nak ikut. sori korang.

No comments:

Post a Comment