Friday, May 4, 2012

RM1053.80

*SILA CLICK GAMBAR UNTUK MAKLUMAT LANJUT KERANA GAMBAR SANGAT KECIL ATAS SEBAB-SEBAB YANG TIDAK DAPAT DIELAKKAN HAHAH
oh yah, aku tak main dota ye hakhak

Aku jumpa web ni dekat blog seorang kawan. Mula-mula aku ingat dia timbang berat web, rupa-rupanya dia kira harga hahahah. Wah, RM1053.80! Mai mai, ada sesapa nak beli blog aku? Kita kira senang lah, aku siap bagi diskaun 3 hinggit 80 sen jadi seribu lima puluh je. Amacam? Cantikkk HAHAHAHH.

Okeh, jika anda mahu mengetahui harga agak-agak web anda, janganlah malu dan janganlah segan untuk menekan link ini > http://bizinformation.com.my/


p/s : bakal menjadi apprentice jutawan internet, Irfan Khairi HAHAHAHH

2 comments:

  1. YANEE.. SEBENARNYA MURAH JE TU.. BAGI KITA JE MAHAL..

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAHAHAHH seribu boleh dpt phone sebijik kan hahah

      Delete