sesetengah drpd korg mungkin tahu

okeh ni utk kau Irina. hehehh ;p

bertemu lagi kita dalam lembaran kali ini. saya berbesar hati menerima warkah saudara tidak lama dahulu. andai wujudnya kesempatan, pasti ditakdirkan kita berjumpa jua tidak lama lagi. apatah daya kita sebagai manusia, Rabb lebih berkuasa. tidak pernah terlintas di benak saya untuk tidak membalas warkah saudara. tetapi apakan daya, masa amat mencemburui kita. sejak beberapa minggu yang lalu, saya tidak berkesempatan memegang mata pena untuk meluahkan apa yang terbuku di hati ini. dah la, melalut lak aku hahahahh

dan bagi penduduk bandar Seremban yang xberapa besar ni, korg pernah x perasan benda ni?

dekat Tesco xlama dulu, ada sorg mamat Cina ni dia kerja promoter. dia promote wiper kereta ngan pencuci tingkap automatik ke xsilap aku la. jadi setiap hari setiap jam dia akan tertonggok kat depan pintu Tesco tu dgn demonya membersihkan tingkap kereta sambil berkata "kak, gosok saja keluar air" hahahahahahh

anyway, aku sayang Seremban.

p/s : aku cuma berkongsi. enjoy :)

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

2 years later

How shallow can I be? Very.

May was a total disaster